Witam się z Wami Przedsiębiorcami




To mój pierwszy, inauguracyjny post.

Dlaczego to robię?


Chcę podzielić się z Wami wiedzą oraz umiejętnościami, które pozwalają na lepsze - czyli efektywniejsze zarządzanie zespołem. Nie mam na myśli porad, które znajdziecie zawsze w internecie. Mnóstwo osób ma świetne doświadczenie i wiedzę, którą się dzielą. Ja jednak chciałabym Was zaprosić do miejsca, w którym znajdziecie narzędzia proste, wspierające Wasze działania.

To także miejsce, gdzie będziecie mogli zadać swoje pytania, konkretnie. O to, co Was męczy lub o to, co można zrobić w określonej sytuacji.

Odniesiemy się do prawa pracy, jeśli będzie to konieczne, przedyskutujemy również emocje. Chciałabym zainicjować miejsce, gdzie każdy z Was będzie mógł podzielić się sukcesem, ale i doświadczeniem, jakie było jego udziałem. Nie tylko dlatego, żeby znaleźć nowe drogi , ale przed wszystkim po to, aby nauczyć czegoś siebie i innych.


Kiedy spotykam się z moimi klientami, i kiedy rozmawiam z nimi o wielu aspektach ich pracy, słyszę jak często chcą po prostu opowiedzieć o swoim problemie, chcą być wysłuchani. Czemu? 

Bo czasem myśli z głowy zabierają czas i energię, zamiast powędrować w inną, konstruktywną stronę, trzymają głowę w tym samym tygielku. A tłuczek z tego tygla uderza w nią rytmicznie, nie pozwalając się wyrwać. 

To miejsce na odłożenie tłuczka na bok i podniesienie głowy. 

Podzielę się z Tobą nowymi możliwościami i perspektywą. Nie tylko ja. Chcę stworzyć miejsce przyjazne dla wszystkich małych firm. 

Dzielmy się sobą.

Pani od HR-u

Aldona Polniak











Komentarze